czwartek, 20 lutego 2014

Jeg Elsker Deg...

Jedno wydarzenie, jedna przypadkowo napotkana osoba i już nic nie jest takie samo jak było dotychczas. Życie uwielbia płatać nam figle. Świat nagle się zatrzymuje, a ja razem z nim. Przypadek sprawił, że się poznaliśmy, ale niestety może dane nam będzie poznać się lepiej w innych wcieleniach... Za wiele teraz mamy do stracenia, nie można być egoistą, nie można ranić bliskich nam osób. Choć tak bardzo, chociaż raz w życiu chciałabym pomyśleć wyłącznie o sobie. Zapomnieć o wszystkich i po prostu "popłynąć"... Chyba czasem nie potrafię docenić tego co mam, człowiek karmi się mrzonkami, które tak naprawdę nic konstruktywnego nie wnoszą do życia... A to przecież Ty skarbie jesteś przy mnie zawsze, kiedy jest mi źle, kiedy nie mam porostu ochoty czasem wstać z łóżka... jesteś zawsze, ale nie potrafię tego docenić... Jesteś moją ostoją, przystanią do której chcę wracać, a mimo to często Cię ranię. Pamiętaj tylko, że Cię bardzo kocham!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz